28 Aralık 2016 Çarşamba

2016' YI UĞURLARKEN



Yeni yıl herkes için yeni umutlar, yeni hayaller, planlar demek.
 Her sene biterken bir diğeri için iyi temennilerde bulunup, hayaller kuruyoruz. 
2016'ya da böyle girmiştik ama fark ettim ki herkesin ortak fikri 2016'nın pek de iyi bir yıl olarak geçmediği...
İnkar edilemez ki; 2016 ülkemiz için felaketlerle dolu bir yıldı gerçekten. 
Yaşananlar, her gün aldığımız ölüm haberleri, patlayan bombalar, hatta çoğumuzun hayatında hiç yaşamadığı (Allah bir daha da asla yaşatmasın.) bir darbe girişimi ve daha nice felaketi sadece 365 güne nasıl sığdırdık şaşıyorum. 
Maalesef ki hayat bizim için bu sene çok zordu. Ama tüm bunların içinde bir kez daha söylüyorum; "Biz kendi sınırlarımız içerisinde yaratabildiğimiz mutluluklar kadarız."
 Hayat böyle bir şey zaten öğreniyorum; bir haberle yüreğini burkarken başka bir gelişmeyle yüzünü güldürüyor. 
Biz de böylece yaşamaya devam ediyoruz... 
2016 hepimizden bir şeyler aldı götürdü, yalan yok. 
Ama elbet getirdikleri, kazandırdıkları da oldu. 
Kendim adına; bu yıl hayatıma yeni bir adım attım, yeni hayatıma bebek adımları ile yürümeye başladım.
Şükretmeyi öğrendim ki bence bu yılın bana kattığı en önemli şeydi. 
Büyüdüm bu yıl bence.
 İnsanları yargılamamayı, bir şeyleri zamana bırakmayı, tevekkülü öğrendim bu yıl en önemlisi. 
Mutlu olmanın sevdiklerinin yanında olması olduğunu öğrendim.

Geçen sene yazmışım buraya aldığım kararları, ne mutlu ki çoğunu başarabilmişim.
İstediğim kitapların hepsini olmasa da çoğunu okumuşum, 
kendimi yargılamayı bırakmışım ve daha bir çoğunu başarmışım, mutlu oldum:)
Ve evet bir kedim var, Çiklet:) hatta bir de minik bir köpüş misafirim var şu anda, Buffy:)
2016 bana çok şey öğretti.
 İş hayatının zorluklarını, başarmanın hazzını, 
sevginin önemini, biriyle ortak bir hayat kurmanın güzelliğini, 
bir kedinin insana verdiği huzuru ve daha birçoğunu. 
Gelin 2016'yı lanetlemeyi bırakıp, ondan alacaklarımızı alıp, salıverelim onu ve yepyeni, umut dolu yeni bir yıla kucak açalım. 
Güzelliklere bakıp, güzellikleri düşünüp, güzellikleri dileyelim. evrene iyi mesajlar gönderelim. 
Mesela diyelim ki; 
Artık insanlar ölmesin!
Sokakta korkarak yürümeyelim!
Kadınlara kıyafetleri için dayak yemeleri reva görülmesin!
Çocuklar üşümesin, hiçbir çocuk yatağa aç girmesin!
Hiçbir çocuk annesiz babasız büyümesin!
Sevenler kavuşsun!
Hayvanlar hor görülmesin, şiddet görmesin!
Gülmekten utanmayalım!
Mutluluk bulaştıralım birbirimize, öfke gözümüzü kör etmesin!

Diyelim ki; hayat her şeye rağmen güzel, eğer her sabah uyanıyorsak vardır elbet bir sebebi, hakkını vererek yaşamak lazım!

Hakkını verelim yeni yılın! umutla karşılayalım, sevgiyle karşılayalım ki bize umut dolu, sevgi dolu günler getirsin 2017!

Sevgiyle kalın!
Busi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder