21 Ocak 2016 Perşembe

Her yıl aynı coşku☺️

Evet güzide yurdum kar altında kaldı, bu sene çook geç kalmış olsa da sonunda Ankara'ya da kar düştü. Hatta kara boğulduk bir gecede☺️
Dışarıda hala lapa lapa yağarken, içeriden keyifle yazıyorum bu satırları.

Her ne kadar kar tatili haberini sevinçle karşılamayı, Emisiyle Seğmenler'e gitmeyi, evde pencere önünde izlemeyi çok özlemiş olsam da kar hala içimde güzel heyecanlar yaratıyor.

Sabah ki tüm çilesine rağmen, evin içine edip yüzü gözü kir içinde kalan sevimli bir çocuk gibi sizi yorsa da kızamıyorsunuz☺️

Tabii ki şimdi evde olup, yine dışarıda yağan karı sıcacık koltuğumdan izlemeyi isterdim ama kurumun bahçesinde fotoğraf çekerek, kartopu ile zıpırlıklar yaparak yine tadını çıkarırız..

Bir de kardan adam fotoları gördükçe bugün Modern Sabahlar'da Fahir Öğünç'ün dedikleri geliyor aklıma, alıyor beni bir gülme😄

O zaman ben bir kara bakarım kar mı diye bir de adama bakarım asdfsdfsdsaadfaa😂☺️

Güzel geçsin gününüz...




         (Seğmenler'deki fotolardan bulamadım bu geçen seneden Emisiyle) 
        
                    Bu güzel karlı günleri bizim gibi keyifle geçirecek kadar şanslı olmayan kardeşlerimizede yardım etmek isterseniz, ilgili sayfaların instagram adlarını paylaşıyorum, inceleyip destek olursanız ne iyi edersiniz:)

@gelecegeisiktut
@cocuklarusumesindiye
@cocuklargiysindiye
                           

                                                   Busi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder