27 Ocak 2016 Çarşamba

Tanışalım


Merhaba,
Ben Buse, yakın çevremde kullanılan haliyle 'Busi' :)
 
Beni en iyi anlatan fotoğrafın bu olduğunu düşündüm çünkü; gülümsemek benim hayatı yaşama, anlamlandırma biçimim...
 Yıllardır kendini tanıt dendiğinde söylediğimiz klasik bilgileri vereyim hemen.
Yirmi altı yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum. Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Bölümümü çok severek okusam da resmi olarak mesleğimi icra etmiyorum henüz. Ama sosyoloji yaşadığınız her an yapabildiğiniz bir meslek olduğu için uzak sayılmam. 
Hayvanlara fazlasıyla düşkünüm, şimdi yanımda olmasa da köpeğim Vegas'ın yeri hep ayrı. 
Kitap okumak benim için hayatın olmazsa olmazı..
 
Gezmek, görmek ve keşfetmekse hayatım boyunca asla dindiremeyeceğim bir arzu...
Ama en vazgeçemediğim şey yazmak ve paylaşmak sanırım...
 
İşte tüm bu planlar, istek ve tutkular biraraya gelince blog ortaya çıktı☺️
Hayatı yaşadıkça tattığım tüm güzellikleri buradan sizinle paylaşıyor olacağım...
Birkaç kategoriye ayırdığım yazılarımı keyifle okumanızı dilerim...

Busi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder