22 Aralık 2015 Salı

Bu yıl çok eskidi, YENİsi lütfen!!


  Etrafta kırmızı, yeşil renkler çoğalmaya, tüm güzide avmlerimiz en büyük en gösterişli çam ağaçlarını yarıştırmaya başladığına ve bunları gördükçe garip heyecanlar yaşadığımıza göre yeni yıl epey yakınlarda olmalı...

  Peki gelen yılın giden yıldan farkı var mı? Bizim beklentilerimiz ve bizi bekleyen şeyler nedir...?




 
 Bu yazıyı yazma amacım aslında; severek takip ettiğim blogger Sergül Kato'nun minik bebeği Efsun'u dün kaybettiğini öğrenmem oldu... Sergül'ü sadece sosyal medyadan tanıdığım halde Efsun'un doğumu, Sergül'ün hamilelik sürecini paylaşımlarından takip etmiştim... Minicik çekik gözlerini dünyaya açtığında annesinin kamerasından o sevimli kızı epey izlemiştim... Kendi bebekliğime benzettiğim olmuştu hatta.. Duyduklarıma inanamadım... Sergül'ün yaşadığının tarifi olmadığını tahmin edebiliyorum ona sabır dilemekten başka bir şey gelmiyor ne yazık ki elimizden... 
 Ama Sergül'ün bu yazıyı görmeyeceğini, okumayacağını bilmeme rağmen ona ithafen yazıyorum bu satırları... Teselli olmaz ama  sayesinde binlerce insan minik meleğinin arkasından dualarını eksik etmiyor, hepimizin canı acıdı, içi sızladı...Cennetin en güzel yerinden izlesin güzel yürekli annesini, minik meleği...

 İşte bu yüzden bu yazıyı yazmayı; kendime ve sevdiklerime karşı farkındalık yaratmak için görev bildim!

  Acı farkındalığım kendimi sorgulamamı, yeni kararlar almamı sağladı. Bu yüzden bunları paylaşayım ve biraz 2016yı kutsayım istedim...

 Tabii ki bu yıldan sağlık, mutluluk, huzur kendim ve tüm sevdiklerim için dilediklerimin başında geliyor... Ama ben bu sene 2016'dan daha fazla şeyler koparma peşindeyim yalan yok!..

 Şimdiii yeni yılda kendimden beklediklerimi maddeler halinde yazacağım, burda dursun seneye bu zamanlar bakarız neydik ne olduk...

. Daha çok mutlu edip daha çok mutlu olacağım.

. İstediklerimin ayağıma gelmesini beklemeyi bırakıp harekete geçeceğim.

. Okunmayı bekleyen 20 kitabımı bu yılın sonunda okumuş olacağım.

. Uzun süredir görüşemediğim arkadaşlarımı taciz edip benimle görüşmeleri için zorlayacağım.

. Aileme daha çok vakit ayıracağım.

. Yeni müziklere şans verip, yıllardır değişmeyen müzik listeme yenilerini ekleyeceğim.

. Yeni insanlar, yeni hayatlar tanıyacağım.

. Başarılarımla kendimi ödüllendireceğim ama başarısızlıklarımda kendimin düşmanı olmayacağım.
 
. Yapamadıklarım, elde edemediklerim değil hakkını vererek yaptıklarımla gurur duyacağım.

. Birilerini ikna edersem belki bir kedi sahipleneceğim😉 

. Yeni tarifler deneyip, bıktıran taze fasulye ve tavuk sote menümün bir adım ötesine geçebileceğim.

. Alanımda kendimi geliştirmek için adımlar atacağım.

. Gerçek dostlarıma benim için özel olduklarını hissettireceğim.

. Hayatımdaki en yakın arkadaşım, en iyi dostum, sevgilim, can yoldaşımla en güzel anlarımıza yenilerini katacağım, hep yanında, yanıbaşında olacağım.

. Küçük bir çocuğun gülümseme nedeni olacağım.

. Daha çok seyahat edip, daha çok yer daha çok yüz göreceğim.

. Bir sokak köpeğinin beni görünce tanımasını, güvende hissetmesini, yanıma sokulup birlikte yürümesini sağlayacak, ona yalnız olmadığını hissettireceğim.

. Hayatın olan her zorluğa rağmen güzel olduğunu, tüm kayıplara rağmen kazanımlarla dolu olduğunu, en büyük kazanımın kayıplarımızdan edindiğimiz tecrübe olduğunu hiç unutmayacağım.

. İsyan etmekle de kabul etmekle de vakit harcamayıp, tekrar deneceğim.

. Kendime, sağlığıma çok dikkat edeceğim, beni sevenler için...

. Elimdekilerin kıymetini, kaybetmeden önce bileceğim. 

 Benim yeni gelen yılda kendimden beklentilerim bunlar. Kendimden diyorum çünkü insanın ilk adımı kendi içine atması lazım, biliyorum.. İlk ve en büyük adımı...

 Sizin için de yeni yıldan en büyük dileğim sevdiklerinizle birlikte, sağlıklı, mutlu anlar, anılar sığdırmanız bu 365 güne... 


 Efsun kızın anısına...

                                            
 Bu yazı yazıldıktan bir gün sonra (23.12.2015) kanser hastası kardeşimiz Ece Akarsu'nun da vefat haberini aldım... Söz bitti... Çocuklar  terkediyor bu kara ülkeyi... Gittikleri yerler ışık dolsun, Allah ailelerine dayanma gücü versin... 

Busi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder