26 Kasım 2015 Perşembe

Gezici Festival Başladııı!!!




Merhabaaa madem ki; yollarına gül döktüğümüz, adını gönlümüze yazdığımız Cuma günü nihayet gelmiş; ben de size hemen hafta sonu için güzel bir plandan bahsetmek ve beni çook sevindiren bir haberi vermek için yazayım dedim... Her yıl düzenlenen Gezici Festival 21.kez yine bizlerle...26 Kasım'da başlayan festival 2 Aralık'a kadar biz Ankaralılara gösterim ve söyleşiler düzenleyecek. 10Aralık'a kadar da Bursa ve Kastamonu'yu dolaşmış olacak... Benim de detaylara Onedio.com aracılığıyla ulaştığım linki sizinle de paylaşıyorum. 
 

Bu senenin teması, favorileri ve biletlere ilişkin ayrıntılı bilgiye oradan ulaşabilirsiniz.. Festival dün başladığı için yazıyı uzun tutup vakit kaybettirmek istemiyorum ama kaçırmayın diyorum..
İş sebebiyle hafta içi seanslarına yetişemesem de hafta sonu programımı yaptım bile çoktan☺️ 

Busi'nin merakla izlemeyi bekledikleri
 
- Hasret
-Annemle geçen yaz
-Nefesim kesilene kadar
-Bulantı
-Abluka (internet satışları tükenmiş dosttan bilet bulmaya çalışacağım) 
-Sarmaşık (Yönetmeni Tolga Karaçelik'in katılımıyla gerçekleşen ilk gösterimi dün akşamdı kaçırdım maalesef, umarım izleme fırsatı buluruz:) 

Çoook güzel bir haftasonu geçirmenizi diliyorummm ☺️ 
 
                              Busi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder