26 Eylül 2015 Cumartesi

Bebek Gibi Bir Cilt

Bu postum öncekilerden farklı olarak daha çok cildine ve güzelliğine önem veren hanımların ilgisini çekecek...

Her ne kadar güzellik ve bakım hakkında yorum yapacak tecrübe ve bilgiye sahip olmasam da, bu bir güzellik blogu olmasa da en nihayetinde kadınız ve iyi görünmek, sağlıklı bir cilt hepimiz için önemli. Ben de şimdiye kadar cildim konusunda sorun yaşamadığım için bu konu hakkında birkaç noktayı sizinle paylaşmak istedim:) 

Öncelikle belirteyim ki ergenlik dönemim ve sonrasında sivilce, siyah nokta vs. problemi neredeyse hiç yaşamadım. Bu problemlerde; beslenme, stres, günlük su miktarı gibi faktörlerin yanı sıra genetik yatkınlığın da öneminin büyük olduğunu biliyoruz.

Ama bence cildiniz ister yağlı ister kuru ya da karma olsun her cilt bakıma ihtiyaç duyar..

İşte bende uzun bir süredir alışkanlık haline getirdiğim cilt bakımımı sizinle paylaşmak istedim.

Bence bu noktada en önemli şey; kesinlikle güne; yüzümüzü içeriği temiz bir jel ya da sabun ile iyice yıkayarak başlamak ve gün sonunda yapmış olduğumuz makyajımızı temizleyerek bütün gün tıkalı olan gözeneklerimizi açmak... Bunun için birkaç aydır kullandığım ve çok memnun kaldığım Avene'nin temizleme köpüğünü kullanıyorum ve kendisiyle çok mutlu bir birlikteliğimiz var☺️
 
Eczanelerde satılan bu ürün derinlemesine temizlerken içeriği de temiz olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Her cilt tipine uygun farklı onaylı ürünleri bulunuyor. ( ayrıca aynı markanın güneş kremini de tüm yaz kullandım ve çok memnun kaldım, her sene olan güneş lekelerim, sayesinde bu sene oluşmadı.) 

Gelelim makyaj silme kısmına... Göz ve yüz makyajımı temizlemek için uzun süredir tek bir ürün kullanıyorum. Ve bu ürünü keşfettiğimden beri hem cüzdanım hem içim çok rahat:) 
Tamamen saf ve güvenilir içeriği, kolay ulaşılabilir olması ve fiyatı ile benim gönlümü fethetti.

Bebak markasının 'acı badem sütü' nden bahsediyorum..


Benim gibi çok kuru cildi olanlara şiddetle tavsiyemdir. Özellikle göz makyajınızı cildinizi hiç tahriş etmeden, yakmadan çok iyi bir şekilde temizliyor. Hatta gözkapağımdaki kuruluğu ve tahrişi bile iyileştirdiğini belirteyim.
Her yerde kolaylıkla bulabileceğiniz bu ürünü makyaj sonrası cildinizi nemlendirmek için de kullanabilirsiniz.
Bebak diyorum, candır diyorum, alınız kullanınız diyorum:)

Gelelim bir diğer sevdiğim ürüne..
Yıllardır hepimizin evinde mutlaka bulunan, artık klasik olan Bepanthol nemlendirici krem. Öncesinde merhem formunda olan bu ürün şimdi nemlendirici formu ile de eczanelerde çok uygun fiyata satılmakta...

Benim cildimin nem ihtiyacını bu iki ürün günlük olarak karşılarken bunlara ek olarak haftada iki kez de Yves Rocher'in kayısılı peelingini uyguluyorum. Bu peeling öyle güzel kokuyor ve öyle yumuşacık yapıyor ki cildimi, her gün uygulamamak için zor tutuyorum kendimi:) bu peelingi de Yves Rocher'de çok uygun bir fiyata bulabilirsiniz.

İşte tüm bunları kullanarak cildim yumuşacık ve sorunsuz bir hal alıyor... 

Benim gibi özellikle kuru ciltten müzdarip iseniz yazdıklarım tecrübeyle sabittir efenim...

Ama biz biliyoruz ki ; en büyük güzellik gülümsememizde saklı, yüzünüzün hep gülmesi dileğiyle☺️
                                             

                                                                                                        Busi
           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder