16 Şubat 2016 Salı

For Every Moment

Şubat Ayının ortası olmuş, Sevgililer Günü gelmiş geçmiş iken
 sizlere bu postu ancak yazabiliyorum.
 Çünkü öncesinde paylaşsam sürprizi kaçacaktı:)
 
Aslında Sevgililer Günü; hiçbir zaman kutladığım, hediye aldığım veya beklediğim günlerden biri olmadı. ( haa gelse de yok demem o ayrı:) ) 
Emir'le de altı yıldır hiçbir sevgililer gününü normalden farklı geçirmedik.
Sevginin bir tek günü olduğuna inanmayanlardanız biz de...
 
Ama bu sene bir süredir aklımda olan hediyeyi vermek için Sevgililer Gününü bahane ettim ve Emir için bir hediye seçtim.
 
Bir süredir İnstagram hesaplarını takip ettiğim "Mo-For Every Moment" markasını muhtemelen duymuşsunuzdur.
Eğer duymadıysanız da yazının sonuna linki bırakacağım,internet sitelerini inceleyebilirsiniz.
 
Erkeklere hediye seçmek, biz kadınların korkulu rüyası bence.
Klasiğin ötesine geçmek, özel bir şey bulmak istiyoruz. Ama bu pek de kolay olmuyor.
 
Ben, hediyelerin duygusal yönlerine daha çok önem veren biriyim.
Bana gelen hediyede de, aldığım hediyede de en çok kişiye özel, anlamlı olmasına dikkat ediyorum.

 
İşte bu sebeple Mo'nun tasarımlarına bayıldımm:)
Her bilekliğe, farklı anlamlar ifade eden minik nesneler ekleyerek hediyeyi özelleştirmişler.
 
Ben Emir için; hayali olan yatı simgelemesi ve birlikte seyahat etmeyi çok sevdiğimiz için gemi figürlü olanını seçtim.

 
Büyük aşkı simgeleyen fil, kahve sevenler için bir bardak kahve gibi seçenekleri de var, hepsi birbirinden tatlı.
Paketten çıkan kılavuzda her bir simgenin anlamları da yazıyor.
 
Benim için tatlı, anlamlı ve zarif bir hediye seçeneği oldu.
 
Gerçi Türk'ün aklı son dakika çalışır hesabı nedense durdum, durdum ve siparişimi Perşembe günü verdim ve Cuma'ya elimde olması yönünde talepte bulundum. Ve siparişim ertesi gün sorunsuz bir şekilde elime ulaştı.
 
Öncelikle İstanbul merkezlerindeki Hazal Hanım'a çok teşekkür ederim, benim aramalarıma ve sorularıma sabırla katlanıp, ürünü en hızlı şekilde bana ulaştırdığı için.
Ekip çok nazik ve profesyonel gerçekten.
 
Erkeklerin takarken rahatsız olmayacağı, sade ama bir o kadar da şık bilekliklerin kadınlar için olan modelleri de mevcut.
 
Hediye vermenin günü, saati olmaz bence.
 Bu yüzden neden beklemeyin, yaratın ve sevdiklerinize hediye alırken Mo'ya bakmayı unutmayın derim.
 
Son olarak paketleme, sunum bir harika belirtmeden geçemeyeceğim.
Bir günde siparişimi İstanbul'dan Ankara'ya ulaştırmaları, işlerindeki ciddiyetleriyle beni fethettiler. Bu ilkti ama son olmayacak hatta kendime de bir model seçtim bile çoktan:)
 
#Happymoment etiketiyle yola çıkan Mo ekibine ben de "Mo #foreverymoment" diyorum:)
 
Sevgiyle kalın...
 
Busi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder